aka.the.one

Atam bugün 49 yaşın tamam oldu. Ergenlik dövründe yaşanan anlaşılmazlıqları düşünürdüm unutmayacam ve meni desteklemediyin üçün seni bağışlamayacam demişdim. Men çox yanılırdım. İndiyene kimi ne uğurum olubsa eslinde hamsını sene sübüt etmek üçün etmişdim. Meni terifleyeceyini, menimle fexr edeceyini çox gözlemişem. Her kesini dediyi "aferin" sözünü senden eşitmeyi arzulamışam. Bu sözü mene bir gün deyeceksen!Senin reğbetini qazanmaqdır meqsedim. Mene merdiyi, meqsedyönlülüyü mehz sen öyretmisen. Elimde sertifikatlar, diplomlar geldik de "normal, bunu her kes eder" demisen. Sınmadan, ruhdan düşmeden yeni qelebelerimle gelirdim. Men dayanmayacam. Gederken senin sevgini hiss edirdim. Sen soyuq insan olmusan, sevgini bildirmeyi bacarmamısan. Amma hava limanında özümü görmemezliye vursam da, üzündeki kederin, gözlerinde yaşların ferqinde idim. Her defe kameranı açarken skype'da uşaq kimi sevincinin de ferqindeyem. Sene uzun mesaj atdım. Dünyalar qeder sevdiyimi dedim. Qürurlu insansan. Cavabın bele özünemexsus oldu. Yeni cababsız qaldı mesajım. Senin ilkin, özelinem. Seçdiyim senetle barışmaq istemedin. Qırıldıq. Danışmadıq. Amma meni itirmeyi göze ala bilmedin ve aktrisa olmağıma destek verdin. Ata sevgisi böyükdü. Derindi. Ata varlığı ayrıdır. Axırıncı defe seni balaca olanda qucaqlamışam. Bir gün qürurumdan keçecem, istemesen bele seni berk qucaqlayacam. Doğum günün mübarek, heyatımda meni ağladan yegane ve evezolunmaz kişi💛⚡️


aka.the.one (c)

Популярные сообщения из этого блога

Азербайджанские Словечки!

Тайна бани, обогреваемой единственной свечой

Yene bu Seherde uz uze geldik